Dagens stoora nyhet

image6


Jaa
har ni inte hört den..?! Va? Har ni inte, hur har ni kunnat undgå att höra den? Ja men då ska jag ta och berätta för er vad de är. Är ni nyfikna nu? Jo följande har hänt.. Lars Lejonborg har avgått som partiledare efter 10 år. Haha intressant va? Eller INTE. Har hört de typ 111 ggr på radion idag på jobbet och gissa om man har lessnat på de nu. För politik är inget som är på min intresse lista.

Ja arbetsveckan började bra. Och vilket skönt väder vi fått igen (mega glad) satt ute på lunchen och käka, skrattade och myste i värmen. Men vad en halvtimme går fort, man hinner ju knappt sätta sig förräns man ska kliva upp igen och börja jobba. Kom hem vid 16:30, duschade, lagade matsäck fick bli pyttipanna, ägg och rödbetor. Sen har jag läst igenom posten, vilket bara var skit, bara en massa reklam *suck* sen gick jag och Freja en sväng i de sköna kvällsvädret. Man kunde gå barfota i foppa tofflorna och så utan jacka, nice! Och nu ska jag ta och slänga mig i soffan och slappa och glo på tv, innan de blir dags för läggis runt 21-21:30. Så man orkar slå upp ögonen imorrnbitti då min käära väckarklocka ringer 5:30. Underbara jobbdag :-)

Party på lörda! Whhhiiihhoooo... ska bli kul eftersom man inte festar nånting alls nu förtiden. De går typ 6 månader eller mer emellan gångerna man festar. Är inte alls lika kul som de var förr. Sitter hellre hemma och myser och kollar på en bra film med vänner, pojkvän eller ensam. Eller dricker lite gott och sitter hemma ett gäng och bara pratar och har de trevligt.

Näe nu måste jag gå härifrån, för min stackars rygg gör sååå ont! Måste röra på mig.. aj aj aj..

Kär?! JA


Kommentarer
Anonym

5.30....åh. vad härligt det lät med en sån sovmorgon ;)
Jaa, sitta hemma och dricka lite och prata strunt är myyycket roligare än att supa sig dyngrak på krogen!! Känns som man växt ifrån det nu :)

2007-05-01 @ 22:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0