Kära skor..

image16        image15 
Jaa nu är ni äntligen i mina ägor. Mina kära vårskor. Ursköna dessutom. Och så slank de ner en tröja oxå.. *ler* ville ju ha nått snyggt, nytt att ha på mig ikväll och så hittade jag den där och bara måsta ha den. Var inte så dyr heller.. Uscha Maria.. Skärpning nu.. Hihihihi

Hua vad kallt de var åt händerna att åka vespa, fast man hade vantar på. Stelfrusen.
Nu ska jag slänga mej i soffan och kolla på en utav filmerna, sen ska jag göra iordning maten som e väldigt enkel, de blir grekisk sallad. Va så sugen på de, så de får bli min kvällsmat!! Och sen blir duschen och sminkning och så kommer Lotta hit vid 14.. Party party


Så här glad vart Freja då jag kom hem med ett tuggben åt henne...

image18


Kommentarer
Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

2007-04-28 @ 12:17:18
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0