Kvällspromenad

Jag och Freja tog en 30 min kvällspromenad, för att slappna av lite. Mår lite bättre nu, e inte lika deppig längre. Tankarna om mamma finns fortf där, och de gör dom varje dag, varje natt i mina drömmar. Men efter promenaden känns de lite bättre. Vi gick längst vattnet och gu så mysigt de var. 18 grader ute, fåglarna spelar så vackert och ljumma vindar. Mmmm sommar i luften! Och Freja, ja hon älskar att vara ute nu. De e ju hennes första vår/sommar nu, så de finns så mycket att nosa på och upptäcka :-) Tack och lov att jag har dig min lilla  u n d e r b a r a  vän.

Postade räkningarna oxå, nått som är mindre kul, fast denna månaden var de inte alls nå mycke räkningar och de e ju bra, men endå. De e aldrig roligt med räkningar, dom dimper ner i postlådan varje månad som små elaka baciller. Uscha! Kan man inte få en månad fri från räkningar?! ;-)


Mensvärk.. bläää....!! Chokladsuget är stooorrrttt nu!!! Magen mäter flera meter i omkrets nu känns de som..

Näe nu har jag inte tid att sitta här längre, ska ta och skala moi en apelsin nu sen sätta mig i soffan och mysa me Freja och kolla på ugly betty och sen får de bli sängen och läsa lite innan man ska sussa sött..!!


image8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0