Nostalgi...

Mmm verkligen. På radion idag har dom spelat en massa gammla låtar som en annan lyssnade på när man var yngre. Och så ploppade en massa goa, gamla minnen upp då och ett leende letade sig fram på mina läppar. Stod där och sjöng med (lite tyst, vill ju inte skrämma folk) och diggade. Nostalgi..

Jaa nåja.. har nyss satt mig ner. Farit runt som en tok. Lagat mat, diskat, duschat, planterat blommor, plockat lite *puh* och nu värker min eländiga dumma skolios rygg kan jag tala om. Måste göra mina rygg övningar sen innan läggdags, som jag egentligen ska göra varje dag (skäms på dig) och så ta en alvedon och så strecha ordentligt.

Näe nu ska jag ta och njuta av de fina vädret på balkongen i solstolen, med ett glas ramlösa skogshallon, bara ääälllssskkar den drickan, se & hör, cosmopolitan och så lite choklad :-) har ett sådant stort behov av de nu, har ju de en gång varje månad. Och ni tjejer känner nog igen er.. j*vla mens..

Tjing...


image9

Poppar lite ny musik med... yeah!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0