Välkommen till min nya blogg!

Jaa nu e jag velig asså.. Hahha! Har varit en noggare ett tag nu, men vart så sugen på att byta till blogg.se igen, så nu e jag här igen och klottrar. :-) Ska väl inviga min lilla nya blogg då med att berätta lite om dagen som varit.

Har ju som sagt jobbat då, och vilken chock man fick då man tittade ut på frukostrasten kl 9, de snöa!! Fy vad besviken jag vart, tänkte att nu får de vara nog. De har ju varit såå fint väder nu och så möts man av denna eländiga snö igen, och så kom regnet och den kalla luften, fast som tur e så vart inte snön kvar på marken. Inga ljumma vindar här inte, dom försvann med solen dom igår. Suckar..! Man vart väl bortskämd efter helgen som var, med dess varma vindar, underbara sol. Åh vad man längtade till sommaren då. Men så vart de så här nu då. (igen) Men jag hoppas, hoppas att de blir bättre väder i helgen så man får njuta av solen igen, va ute och bara mysa. Håller tummarna och Freja håller tassarna. Hon ligger och sover i min säng du, jobbigt att vara på "dagis" om dagarna. Lillpluppan min da.

Näe nu ska jag ta och kolla mailen, sen mysa me Freja i soffan och kolla tv. Blir du är vad du äter kl 19 (repris) och så sen kl 20 lyxfällan. Ja en annan skulle oxå vilja ha en masssaaa lyx!!! En massa miljoner..!! Önska...

Pözzi Pözz...

image1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0