Yes!!

Ja vad hade man fått i brevlådan då man kom hem då? Jo om inte lönekuveret, så himla kul. Nu ha man pengar igen. Money money must be funny in a rich mans world.. hahah! Imorrn blire storhandling efter jobbet på ica, sen så ska jag på systemet och handla en flarra vin och så lite cider. Och så ska jag även köpa nån blomma och sätta ut på balkongen, blir nog penseer. Ser så tråkigt ut nu, när de e alldeles kalt och tråkigt på balkongen, så då ska jag piffa till me lite blommor. Och till sommaren, ja då kommer min balkong att se ut som en djungel av blommor. Gröna fingrar, har man väl lite. Har ärvt de från mamma och morfar. Jag älskar att hålla på me blommor. Och tro inte att jag är en sådan där som pratar me mina blommor för de gör jag inte..hahhah ibland kanske...hahhah! Närå. men jag vill ha mycke blommor på balkongen då de e sommar, för då blire mycke mysigare att sitta där och slappa. Äsch nog om blomsnacket nu.

Kvällen blir lugn, känner mej trött och hängig. Mycke tankar om mamma idag, saknar dig så mamma! Känns så himla konstigt, denna tiden förra året då var du här med oss, de var din sista tid hemma, innan du åkte in på sjukhuset igen den 30 april. Du vart kvar där tills din sista dag här på jorden, när du somnade in den 8 juni, när du min älskade mamma tog ditt sista andetag. Guu så jag saknar dig. Tankarna om dig snurrar i mitt huvud. Tänker på allt du och jag gjort, tänker på ditt skratt, ditt leende, dina tröstande ord, dina varma underbara kramar. Mamma, du var min allra bästa vän. Varför skulle DU försvinna alldeles för tidigt?! Varför..?!!

Hua.. nu letar sig tårarna fram. Måste gå och göra nått annat nu..

Ledsen.. image7


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0