duktiga maria

Ja nu har man varit duktig, gått en promenad, gjort sit-ups och hoppa hopprep. Är jag inte duktig så säg! *ler* hehe. Var en härlig promenad i kvällsolen, men så tomt utan Freja.
Kändes konstigt att bara gå själv, de var liksom nått som fattades. 
Och vad är jag nu då, jo om inte godis sugen. Jag godissugen då måste de vara nått fel, jag brukar aldrig vara godissugen, måste vara för att man har den där roliga veckan som vi tjejer har varje månad, så roligt så! Varför kan inte ni killar oxå ha de?! Bytas av nån gång ibland. Haha. Men ni skulle inte klara en sekund.
Ja åter till mitt lilla problem, nämligen godissuget, letade som en galning i skafferiet efter nått sött. Men inte ett spår av godis, inte ens popcorn eller en ynka liten chokaldsmula.
Så de fick bli en sked honung och nu knaprar jag på en morot.
Ja får väl se de så här, att de e ju mycke nyttigare än godis :-) men jag ville verkligen ha lite godis nu! *suck*
Aja.. skit i de nu!

Löven börjar bli lite gula, redan. Fy hösten närmar sig med stormsteg. Snart smäller de till och blir svinkallt.
Hoppas att de blir en fin och mysig höst. Just nu får man njuta så gott de går av den lilla sommar som är kvar!

Ciao.
/Godisråttan.

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0