sista dagen på semestern

Men fy säger jag då bara, de är väl typiskt att de fina vädret ska komma då man ska börja jobba igen. Jag blir så arg. Jag vill oxå vara ledig då de blir sol och värme, så man kan ligga på playan och sola och njuta. Och bada. Katastrof, jag har inte badat nått ute i sommar. Bara fötterna.
Usch jag känner verkligen INTE för att börja jobba igen imorrn. Gasch vad trist. Jag skulle lungt kunna ha 2 veckor till semester. Men nädå, imorrn kommer väckarklockan ringa så fint kl 5:30. Urk.

Har ialf tillbringat mina 4 sista dagar på semestern i stugan me nåra från familjen. Har: motionerat med Freja varje morgon, läst, ätit gott, fiskat, solat lite (men frös ju då de blåste) skrattat, busat, spelat kort.

Nä nu ska jag sätta mej på balkongen och njuta av solen och läsa. Men ångesten inför jobbardagen imorrn blir allt större. Ahhh!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0