fredag och helg

Då var det helg igen då. Och snart är det nytt år oxå, vilket jag inte fattar. Tycker att detta året gått väldigt fort. Hoppas 2008 blir mycke bättre. Har jobbat idag, 8-13 och det gick bra. Sen storhandlade jag efter jobbet och så var jag på Ekmans och handlade ljus. Som jag tänd nu, älskar ljus, dom ger en sådan harmonisk och mysig stämning tycker jag. Inget mys utan ljus. Jag har även dammsugit, tagit reda på tvätt, duschat och lagat mat, det vart hemmagjord potatismos, torsk, sås på lime och citron och så sallad. Gott. Nu ska jag placera mig i soffan och kolla på film och äta lite fruktsallad och kinapuffar. Mumsigt!
Trevlig helg allihop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0