fredag och jobb

Ja då var det fredag igen då och jag ska jobba ikväll 15-21:30, så bra! Extrapengar tackar man aldrig nej till. Det är fortfarande kallt ute, vilket de har varit i 3dagar nu, är så tråkigt. Pendlar mellan -10 och -13 grader. Fast de är strålande vackra vinterdagar med sol, men de behöver inte vara så kallt. -5 hade räckt. Kräsen? Ja :-)
Har gjort klar min ljusdekoration som står på köksbordet idag, torkade ju apelsinskivor igår och det vart jättebra. Är ju så kul och pynta och pyssla till julen. Imorrn kommer även granen in i min lilla lya, och då är allt klart.
Nu ska jag ta och göra iordning mat som ska med på jobbet, sen ut me Freja.

Trevlig fredag allihop!

 

11 dagar kvar till julafton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0