köttbulls mästare

Sovmorgon i morse, skönt! Alvedonen innan läggdags igår gjorde susen, sovit som en stock och huvudvärken är borta. Men fortf knepig i kroppen, halsen värker på morgonen, småsnorig och kroppen värker. Så de är nått lurt på gång, en förkylning står runt hörnet och lurar. Åt en god frukost och tog sen en långpromenad me Freja, skönt med friskluft. Sen har jag städat och tvättat. Har även hunnit med och varit till pappa och hjälpt han och Monica att rulla jul köttbullarna, så nu är man en mästare i det *ler* Ska göra rödbetssallad på söndag innan jag åker till jobbet, får även jobba imorrn 8-15:30, bra! Nu är det 6 dagar. Blir en bra belöning i januari.

Nä nu ska jag bädda rent i sängen, sen göra iordning lite grönt te och mysa ner mig under filten med Freja i soffan och kolla vad tv:n har att bjuda på denna kväll.



Kommentarer
Lotta

Hej köttbullemästaren :) haha ja, spännande hemresa må jag säga! Vad mysigt att krypa ner i soffan och se på tv med Freja! Hon är såå SÖT din lilla vovve :) Hur är det med förkylningen som väntade runt hörnet? jag hoppas du är frisk nu när julen väntar runt hörnet :)hihi! Ha en jättebra julhelg och GOD JUL Maria! Kram Lotta

2007-12-22 @ 13:14:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0