mys med ljus

Är kallt idag oxå, så tråkigt att detta kalla väder ska hålla i sig, man blir less. Trotsa faktiskt vädret idag och tog en långpromenad me Freja, hon i sitt täcke och jag påpyllsad som en uppstoppad korv, de var skönt att komma in i värmen igen kan jag tala om och så gott med en kopp med ryckande hett kaffe. Har även målat alla mina tavelramar som står i bokhyllan vita idag, och även spegeln i badrummet fick sig en makeover. Nöjd. Och granen är klädd, fick hjälp av Freja som kröp ner i lådan och undersökte *ler*
Kvällen blir lugn med massor av mys framför tv:n med fruktsallad, kaffe och tända ljus. Mysigt värre.

 
Min hjälpredan idag med granen, men de var inte så kul utan hon tröttna ganska fort och gick och la sig istl

   
Ljus i mitt lilla hus .-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0