snart är det julafton

Då var julen snart här, bara nån timma kvar nu, så mysigt det ska bli. Är i riktig julstämning nu. Har nyss kommit hem från jobbet. Har duschat och klätt mej i pjyamas, tänkte jag skulle kolla på tv lite innan man kryper ner i sängen.Gårdagen var jag hos pappa, Jonte och Malin kom hem igår eftermiddag, dom bjöd på god mat och vin på kvällen. Idag har det varit lugn annars, sov till 7:30. Åt frukost och gick sen bort till pappa, sen åkte vi (jag, pappa, Jonte och Freja) till stugan och tog en långpromenad i det härliga vädret, sen gjorde jag rödbetssallad då jag kom hem och så stack jag iväg till jobbet.

Nu ska jag värma mig lite te, skala en apelsin och ta en alvedon. Värker i kroppen fortf, så de är nog nån förkylning på G. Sen så ska jag mysa ner mig i soffan me Freja.

Natti Natti.


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! och krya på dig hörrudu! Vad gott med din hemmagjorda rödbetssallad :) Lisebergs julmarknad var jätte, jättemysig! Är hela familjen samlad idag då? God jul och gott nytt år önskar Lotta med familj plus alla 6 tokiga katter hihi.

2007-12-24 @ 09:17:52
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0