toppform 6veckor

Har nu fått mitt första mail från toppform mitt tränings program i 6 veckor framåt, där man får hjälp med tränings schema för varje vecka och matvanor som passar mig. Jag gick in på deras hemsida via svt.se och kollade för kul och då fanns ett formulär man kunde fylla i där man skulle svara på frågor om träning och utifrån de så har dom nu lagt ihop ett 6veckors program som man ska följa, så himla kul.
Nu har man ju riktig motivation och så kul att få hjälp. Visst jag har motionerat 4-5 ggr i veckan förr, men kanske inte så som passar mig och som gör att jag ska nå mitt mål, sen så har jag ju inte kunnat motionera så mycke på grund av mitt hjärtfel jag hade, men nu är jag ju frisk från de. Så nu är de extra roligt att träna :-)
Ska ta och dammsuga, byta sängkläder och diska nu. Sen börja med min första utmaning på mitt schema.

/Motiverade jag..

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0