anfallen i duschen

Varför ska alltid duschdraperiet anfalla en då man står och duschar?!
De liksom smyger sig på en och så vips så e man inlindad i hela draperiet och de sitter som klister på kroppen.
Nån mer som har samma problem? Haha
Men gu så seg denna arbetsdag har varit, så himla seg!
Har njutit av varenda sekund på rasterna vi haft och man har inte velat gå tillbaks då dom var slut. Och så har jag kollat på klockan hela dagen och när man tror att de gått hur länge som helst sen man nyss sneglade på klockan ja då har de bara gått typ 5 min. Så har jag hållt på hela dagen, va då jag längtar tills semester.
Men den närmar sig med stormsteg, bara 3 dagar kvar imorrn. Jippi yeah!

Lunchlådan imorrn kommer innehålla ugnspannkaka med grädde och jordgubbssylt. Hade dålig fantasi idag och visste inte va jag skulle laga för mat, så såg jag att jag hade mycke ägg, så de fick bli en ugnspannkis.
Nu ska jag ta och värma mig en kopp rabarber te, sen sätta mig i soffan och öppna mitt oriflame paket, sen invänta allsång på skansen :-) Är vilodag idag från promenaden. Freja e i stugan igen me pappa, han och dom andra vovvarna åkte dit imorse, kommer hem på freda igen. Och jag saknar redan min lilla bäbis!

image89


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0