En lugn lördag

Lördagen har varit lugn, har varit på 34-års kalas hos Anders och Anna och lilla Alfred, som charmade alla som vanligt, han är så himla söt denna grabb. Fikade gott, bla rabarberpaj.
Åkte hemåt vid 14:30 tiden, sen har jag tillbringat min lördag på balkongen och läst, läser just nu Magdalena Graafs bok "de ska bli ett sant nöje att döda dig" den är jättebra, har bara några sidor kvar nu, som jag ska läsa ut imorrn, har även varit på en långpromenad me Frejagumman som nu ligger och snarkar och sover.
Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och kolla på tv, har en sådan jobbig huvudvärk idag. Inte kul, så de får bli en alvedon och en kopp te.

image101
Faster Mias lilla gofis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0