fika på stan i sommarvärmen

Idag har jag varit på stan och fikat med Helena, vi shoppade lite oxå.
Jag köpte lösvikts te, en bok, ett paraply (vilket behövs i den svenska sommaren) 2 små blommor som jag ska ha i krukor på diskbänken, ett rosa ljusfat från sia, ett doft ljus och så underkläder.

Kom hem vid 16 tiden, cyklade från bussen tog ca 35 min. Var skönt att cykla, men varmt.
Kom hem och lagade lite mat och tvättade 2 maskiner tvätt.
Och nu har jag och Freja nyss varit på en långpromenad så hon fick bada.
Nu ska jag ta och göra iordning en stor härlig kaffe latte och sätta mig på balkongen och njuta av den härliga varma sommarkvällen, man måste passa på.
Man vet inte hur många sånna här kvällar man får under denna sommar.
Så njut!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0