Sunshine makes people happie

Åh vad denna vecka kommer att gå segt, veckan före semester,
längtar så tills semestern. Hoppas på mycke sol.
Och så klart har jag fått en ögoninflammation i vänster öga, de gör skitont. Hoppas att de ger med sig tills på lördag så jag kan ha mina linser då. Ska nämligen på partaj, tjohoo!

Äntligen är solen tillbaks, var så härligt väder nu då jag och Freja var ut på promenix.
Näe nu ska jag ta och avsluta detta sega, ointressanta blogginlägg och göra iordning matlådan som
innehåller lax i ugn med cremefrachie, vitlök, dill, salt, peppar och citron och så fullkorns ris och sallad till
så himla gott!! Sen efter de ska jag ta och ringa min kära bror som bor i Stockholm, för han har födelsedag idag
ska ringa och sjunga. Bäst att sjunga upp ordentligt nu så man kan ta ton sen. Hahahhah...

image88
Min älskade bäbis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0