1 år idag

image58


Idag är det 1 år sedan min älskade mamma somnade in för gott. Kl 10:50 den 8 juni 2006 tog hon sitt sista andetag, älskade mamma.
Gu så jag saknar dig.
Dagen har gått ganska bra, varit väldigt mycket tankar om mamma, allt kommer tillbaks hur de var förra året, dom tre sista dagarna jag fick me mamma på sjukhuset. Är så glad att jag stannade hos dig då mamma.
Jag vet att du varit med mig idag och tröstat mig och sett till att jag mått bra, du har gjort mej lugn så som du gjort så många gånger förr när du var vid liv. Du fanns alltid där för mej mamma, ställde alltid upp. Du var en trogen vän och arbetskamrat och en underbar farmor.
Du såg till att alla hade de bra. Du och jag var bästa vänner, du var min tvillingsjäl. tröstande Saknar dina kramar, dina tröstade ord, ditt sällskap, ditt skratt. Alla tok vi gjorde.

Du lämnade ett stort hål i mitt hjärta som ingen någonsin kan ersätta. Ingen är som du mamma!

Vila i frid älskade mamma, ses i himmlen och de ser jag framemot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0