Badat

image49


Men gu vilket väder vi fått, nu e äntligen den sköna sommaren här. Och så jag längtar efter denna härliga sommar. Känns så bra att värmen är här igen, jippi yeah. Men dock nått mindre roligt, bikiniångesten..!!
Gasch, man ser ju ut som en alvedon, vinterblek å ful. Uscha, va inte alls nå roligt att prova bikinin, då man insåg att enda ställena på kroppen som är solbruna (någolunda) är ansiktet och armarna.
Så nu får de bli solarium och pressa i solstolen så man blir brun. Kan ju inte gå och se ut som snövit hela j*vla sommaren. Ahhh..
Helgen har varit så lugn, fredagen tillbringade jag 1 ½ timme hos frissan, färgade och slingade håret, skitnöjd. Sen städade jag och så satt jag på balkongen och njöt av kvällssolen. La mig ganska tidigt 22:30, va astrött efter en jobbig vecka på jobbet.
Lördagen sol sol sol, var de som stod på schemat då, var ute hos pappa hela dagen, busade me Freja och bara slappade, grillade sen på kvällen. Så himla gott.
Idag har jag varit på marknad med Jenny, köpte saker åt Freja, en väska och tröja åt moi och så en t-shirt åt pappa. Sen har jag solat och läst hela dagen. Va nyss på en promenad me Freja till badstranden så hon fick bada och svalka av sig lite.
Nu ska jag ta och sätta mig på balkongen igen och bläddra i en massa tidningar och riktigt njuta av solen. Sen blire film i sängen innan man ska bege sig in i drömmarnas värld tills kl 5:30 imorrnbitti. Suck...

Arbetsvecka imorrn igen, men bara 4 dagar yeah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0