Filmtips..


Nåra filmer jag sett på sista tiden:
Happy Feet
The Holiday (ett måste att se)
The Guardian
Den svarta dahlian
John Tucker most die (smårolig)
After the sunset
Brokback mountain
Dagboken (jag sökte dig och fann mitt hjärta (så himla bra och riktig romantisk)
Dodgeball (skitrolig)
Da vinci Koden
Offside
Mitt liv som popstjärna
Berättelsen om Narnia
När mörkret faller (spännande och skitbra)
The break-up
United 93
Poseidon (snyggingar) *flås*
American Pie 5 The naked mile
Casablanca (en gammal klassiker)
Hemma bäst
The perfect man
Just like heaven (gråtvarning och snygg kille som spelar huvudrollen)
Välkommen till familjen
Under toscanas sol (väldigt mysig)
Galen i kärlek
Ryktet går
Casanova

Gick med i en filmklubb i februari detta året och detta är de filmer jag hunnit med och se.
Nåra filmtips för en regning kväll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0