Små söta ord

image68


Johannes:

Mia varför fick Freja följa med till farmors grav?
Jag: Jo för jag ville att hon oxå skulle få hälsa på farmor och träffa henne.
Johannes: Ja..... (lång tystnad) Men farmor var ju inte där.
Jag: Nä för farmor är i himmlen nu.
Johannes: (tittar ut genom bilfönstret och upp på himmlen) Ja de är hon, men jag ser henne inte.
Jag: (med gråten i halsen) Men hon sitter där på ett moln och tittar ner på dig, de vet jag att hon gör.
Johannes: Ja.. eller nä, hon ligger och vilar på ett moln.

Guu så sött! Johannes är en rolig och underbar liten kille på 3 år. Som jag är faster åt.
Det var så gulligt sagt.


Kommentarer
Lotta

Men så sött!

2007-06-10 @ 12:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0