The rain is falling from heaven

image85

Usch vilken trist lördag, regn och rusk. Inget trevligt väder alls.
Imorse då man vakna då letade sig solen fram bakom nåra moln och helt plötsligt kom regnet istl.
Har sysselsatt mig med att ta reda på tvätten sen igår, städat garderoben där jag gjorde ett konstaterande, jag har alldleles för mycke kläder, men endå köper man nya :-) shopaholic. Hihi.
Nu sitter jag och väntar på att min lilla bäbis ska komma hem från stugan, borde komma snart, hoppas jag. Saknar min lilla fis. Jag som hade tänkt att jag och Freja skulle ta en lååång promenix då hon kom hem
men som de ser ut nu så får vi nog vänta med de tills de blir uppehåll. Duggregnar just nu, så de kanske håller
på och ge sig. Hoppas!

Ikväll blire lungt bara, tv och god mat!
Imorrn ska jag vara hos min doktor på mitt hjärta kl 9. Sen ska vi till Anders, Anna och Alfred och fira Anders som
hade födelsedag i måndags.

Vad gör NI en tråkig, regning lördag?!


Kommentarer
Lotta

Party!!!! Hoppas att allt är bra med dig. Pöss

2007-07-01 @ 01:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0