absent-minded

Mmm  de e jag verkligen nu.. tankspridd! Åh jag blir tokig. Kan inte sluta tänka på dig, du är i mina tankar hela tiden fast jag egentligen inte vill..eller vill jag de?!   c o n f u s e d.. Jo jag vill tänka på dig men inte endå, för jag vet att jag aldrig kommer få dig, eller kommer jag de..?! Har tyckt om dig väääldigt länge nu.. Ahhhhhhhhhhh... help!!. Varför ska jag alltid falla för fel killar?!! De gör jag jämt. Antingen är dom upptagna eller så kan dom inte hålla k*ken i styr. Man kanske ska gå och bli nunna..

Jobbig period just nu, mycke tankar om mamma, förra året vid denna tiden var du ju här och nu finns du inte. Och ettårs-dagen av din bortgång närmar sig med stormsteg och de gör så jag får panik. Hur kommer den dagen att vara, vill/orkar man uppleva den.?! Hua nu e de alldleles för mycke tankar i min lilla skalle. Klarar inte mera nu.
Vart är lyckan nånstans?! Har jag tappat den? Vill oxå uppleva lycka nu..

Äh.. ryck upp dej nu.. hahaha jo men visst de e ju lätt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0