Härlig helg

Min helg i tönsen har varit super. God mat, skratt, bus me Alfred, handlat och promenerat.
Fredagen var de matlagning och tv som gällde, vi åt jättegod lax med
grekisk pytt och en god kall öl till.
Lördagen vaknade man tidigt, låg och slöa ett tag innan vi klev upp och åt frukost och duschade,
sen åkte vi till Bollnäs och handlade. Var på jysk och köpte stolsdynor till mina stolar ute på balkongen,
och så köpte jag en tavelram till ett kort på mamma och mig och så en leksak till Frejagumman.
Sen åkte vi till mobackes och köpte blommor och fikade, skitgod fullkorns macka med parmaskinka, grönsaker och feta ost på, så himla god.
På kvällen var de dags för grillning, och så gott de var. Avslutade kvällen i soffan med kaffe och tv, och underhållning av lilla goa Alfred, han var på toppen humör, riktigt charmtroll. Skrattade åt han så man fick ont i käkarna. :-)
Och idag har vi varit på promenad och vart ute i de fina men blåsiga vädret.

Har planterat mina blommor nu och ska snart ta en promenad me Freja innan de blir dags för läggis, ser inte fram emot och jobba över imorrn, bläää..! Måste ta och äta nått med, har bara ätit frukost och fikat idag, de får bli lite grönt te och en smörgås



image40      image41



image42
Goa Alfred i sina hörselskydd, så himla go och söt unge..!! Faster är stolt över dig :-)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0