Mors dag

image48


Mors dag
idag, har nyss varit till mammas grav med blommor och ett kort.
Var även till mormors grav och vattnade och så gick jag förbi minneslunden där farmor ligger.
Känns jobbigt att mamma inte är här idag, man e ju så van att fira henne, att få köpa present och så. Saknar dig så himla mycket mamma, att de värker. Tomhet i mitt hjärta. Ä l s k a d e  mamma.

Helgen har varit väldigt lugn, fredagen tvättade jag hela kvällen *puh* och lagade mat korvstroganoff, så gott. Sen vart de lite tv innan man stupade i säng, sååå trött efter en jobbig vecka på jobbet. Känt av mycke av hjärtklappningarna nu på sista tiden, man blir så himla trött av de, kroppen blir så seg. Tur att de inte är så många dagar kvar till operation. Nervös.. Lördagen vart de en härlig och behövlig sovmorgon. Tvättade även lite, var ute och pysslade i pappas trädgård och sen vart de tacopaj till middag med massa sallad. Avslutade kvällen med 2 st filmer John Tucker most die och After de sunset, i soffan med 3 st hundar, Freja, Mimmi och Jina :-) osminkad oxå och i myskläder, hahah vilken lördag. Men sånna lördagar har oxå sin charm.
Idag har de/är de kanonväder. Solen skiner och man kan sitta ute i linne. Har suttit ute och läst och smuttat på kaffe. Även lekt med Freja, som älskar att vara ute nu då de e fint väder. De vart inge färgning, ska färga håret på fredag istl.

Näe nu ska jag cykla hem till pappa igen.

Jobb imorrn, övertid igen även på tisdag... spyr galla över detta nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0