Underbart

image27


Ja då var denna veckan förbi, och äntligen helg och schlager för hela slanten. Imorrn kommer jag sitta bänkad framför tv:n och kolla på eurovision (såklart) de får man bara inte missa. Heja The Ark. Är en riktig inbiten schlagerfantast. Så de får bli en massa tilltugg och mys. Tilltugg blir popcorn, morötter, gurka, dipp till de och så nötter. Mmmmm gott!
Idag efter jobbet har jag städat, tvättat, duschat och bäddat rent i sängen. Diktiga jag (klapp på axel)

Imorrn bär de av till huddik, pappa ska på sjuhuset och röntga höften, så då tänkte jag följa med och shoppa lite :)

Nu ska jag kolla vad de e som visas på tv:n ikväll om de e nått intressant, hoppas de. Ska även ta och värma lite grönt te.

Fy vilket ointressant inlägg detta vart..hahhahah!

Trevlig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0