fika

Dagen har varit lugn, vakna tidigt som vanligt! Var ut med Freja och snön bara vräkte ner. Så mysigt. Nu längtar man verkligen till julen, och man är i riktig stämmning nu då man börjar se alla ljusstakarna i fönstren. Så nu är även mina fönster advenst fina. Bytte gardiner igår och hängde fram advents stjärnorna, så mysigt!

Har varit hos Lotta idag oxå, och fikat. Hon fyller 25 år idag. Busade med trollungarna oxå, så söta dom är Cornelia och Amelia. Kom hem vid 18 tiden, fick låna med mig 3 st filmer, beck den svaga länken, mr beans semester och så music and lyrics. Får bli beckfilmen ikväll i sängen. Mysigt. Nu ska jag ta och värma lite te och mysa ner mig i soffan me Freja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0