söndag och tvättdag

Söndagen är här igen och snart en ny vecka, vilket kommer kännas konstigt att inte kliva upp och jobba imorrn, man är så van att klockan ringer 5:30. Känns skönt att kunna vakna utan väckarklocka.

Kvällen igår var lugn me film och godis, somna vid 23:30 tiden, var trött. Man blir väl de då man har förkylning i kroppen plus alvedon. Vakna vid 4, var ut me Freja, somna om och vakna sen vid 6, va ut me Freja igen som va dålig i magen, lilla gumman min. Sen gick vi och la oss igen och vakna vid 8:30. Då knäppte jag på tv:n, så låg vi kvar i sängen ett tag och myste.
Har även hunnit med en promenad idag och bakat en äppelkaka. Och nu sitter jag här och dricker kaffe och väntar på att den tredje maskinen med tvätt ska bli klar.

Kvällen blir lugn, ska till pappa och äta och fika senare. Sen är de ju final i ensam mamma söker, spännande. Och så såg jag att de var en bra film på tv4 kl 21. Så de e min söndag de. Seg som vanligt!




Kommentarer
Sabor

Ha en fin måndag ;)

2007-11-05 @ 10:08:27
URL: http://Sabor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0