söndag och sjuk

Jaha, då var de söndag igen då, hatar söndagar och så har man blivit sjuk. Feber och ont i halsen och magen (!?) är de nått som man får på köpet av denna förkylning eller? Magont. Uscha. Fast förkylningen verkar vara envis, den vill inte bryta ut riktigt, har bara feber, ont i halsen, magen och kroppen. Men man vaknar väl nån morgon och är skit täppt i näsan tänker jag väl, så jag ska inte säga så mycket.
Gårdagen tvättade jag, de var ett måste, tvättkorgen var överfull. Sen gjorde jag köttfärs sås och köttfärslimpa som jag frös in, bra att ha så man bara kan ta fram och ha i matlådan, sen slappade jag och Freja framför tv hela kvällen, me bra film. Knaprade alvedon och drack te.

Idag blir de oxå en dag framför tv:n. Ska kurera mig med mycke c-vitamin, alvedon, te och halstabletter. Hoppas de hjälper.

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0