april...april...din dumma sill...

Åter funkar blogg.se igen *jippi* man har varit rejält irriterad över detta, men nu är vi igång igen så då kör vi. April månad väntar runt hörnet och första april. Se upp så ni inte går på nått dåligt lureri idag :-) Själv så har jag inte blivit lurad än, men det kommer kan jag lova för dum som man är så går man ju på de mesta. Få se hur det blir på jobbet ikväll, sa till en tant igår morse att du får klura ut nått att lura oss med imorrn. Då skrattade hon gott och såg så där listig och lurig ut, härligt att få skoja med folk. Ett skratt förlänger livet. Här har det varit en lugn och fin helg. Varmt och töväder har det varit, man har tagit vara på solens strålar med promenader och lite pyssel ute. Nu är det barmark och det gör att vårkänslorna kommer smygandes och blir starkare. Nu tycker jag att våren får börja riktigt. För april är ju vårens månad tycker jag. Nu får det bli en långpromenix med Freja, sen laga lite mat och duscha innan man beger sig till jobbet. En tuff vecka, bara ledig på lördag, men de gör inget för jag trivs verkligen på mitt jobb!

Trevlig tisdag allihop!



Kommentarer
Sandra

Ha en trevlig tisdag du också! Kram Sandra

2008-04-01 @ 12:05:09
URL: http://tjohalia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0