Vårstädat

Söndagen är här och helgen är över. Vad fort det går. Vädret har inte varit det bästa idag så jag passade på att vårstäda i lägenheten. Dammtorkade överallt, dammsög, torkade golven, städade ett skåp i köket, bar ut alla vinterstövlar och skor till förrådet vilket jag insåg ser ut som ett bombnedslag (får bli nästa uppdrag) hängde undan alla vinterjackor, bytte gardiner i tvrummet och så har jag tvättat 3 maskiner med tvätt plus överkastet och täcket. Känner mig duktig idag :-) Tror jag fick energi av magsjukan, haha! Är ialf frisk nu och det känns så bra. Ska ta en varm dush nu, sen klä om till myskläder, värma en stor kopp te och mysa ner mig i soffan och kolla på tv och film. En mys söndag helt enkelt.



Kommentarer
Anonym

Hejsan! Nej jag har inte börjat läsa Nkb än, ska göra det efter sommaren, den går inte nu. Kram

2008-04-27 @ 21:11:06
URL: http://www.myopera.com/malinw/blog


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0