Mys söndag!

Söndagen är åter här igen och den bjuder på solsken, men lite kalla vindar. Är bara solens strålar som värmer, när den smyger sig bakom molnen blir det genast kallt. Känns att sommaren är förbi och att hösten är på ingång. Men jag tycker det bara är mysigt faktiskt. Längtar lite till hösten nu, den har sin charm den oxå. Gårdagen var det ju som sagt jobb och utgång som stod på schemat. Och trots min envisa förkylning som håller i sig ännu, så gick det bra att både jobba och festa lite. Fast man fick springa och snyta sig stup i kvarten, kan nästan uppträda som clown med min stackars näsa som säkert ramlar av snart :-) Uscha. Slutpratat om förkylning nu *peppar peppar ta i trä* hoppas jag blir frisk snart!

Vaknade vid 9 tiden, tog en dusch och åt frukost innan jag gick bort till pappa för att hämta Freja. Stannade där ett tag och var ute och tränade Freja i apport. Så duktig. Blir mer träning till veckan. Nu ska vi bara mysa hela dagen och kvällen lång!



Mina nya blommor på balkongen.


Kommentarer
Fröken Svår

Hej, tack så mycket för grattiset! Har varit så dålig att hälsa på här skäms på mig



Hoppas allt är bra med dig.



Kramar

2008-09-01 @ 15:37:38
URL: http://frokensvar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0