Regnet öser ner

Vilket väder. Regnet bara öser ner, ibland som spön i backen och sedan regnar det sådär fint. Vaknade i natt av att regnet slog mot fönsterbläcket, det låter ju så mysigt. Vaggades till sömns av regnet :-) Det är nått med regn som är mysigt tycker jag, man behöver inte känna sig dum över att tillbringa dagen inomhus i värmen. Utan man kan med gott samvete sysselsätta sig med olika saker inomhus. Krypa upp i fotöljen under filten med en bra bok och en kopp med ryckande hett kaffe eller mysa i soffan och se bra film eller som jag tänker göra idag, storstäda. Ja jag tänker passa på att röja i skåpen i köket, garderoberna osv osv. Sen får det bli en lung och skön myskväll med lite hemmaspa. Unna mig lite lyx!

Vad gör ni då regnet öser ner?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0