Julgranen är på plats

Eftersom jag ska ta det lungt i en vecka nu, så har jag bara vilat idag, Tittar på film och läst, men känner att man ialf inte orkar göra så mycket mer. Har helt enkelt varit en lugn och härlig fredag. På eftermiddagen kom pappa med julgranen och nu står den där och sprider sitt härliga sken från ljusen. Nu känns det att julen är nära, riktiga julkänslor infinner sig. Kvällen blir också väldigt lugn, ska bädda ner mig i soffan, tända ljus, koka en kopp te och bara mysa och se tv och film.

Ha en trevlig helg allihop!


Julgranen som jag hittade alldeles själv, lite stolt är jag ialf =)
I granen finns allt från nya julgranskulor till pynt som mamma gjort då hon var liten och pynt som varit med i hennes barndom.

Hyacinten hade slagit ut då jag kom hem ifrån sjukhuset och mötte mig i hallen med sin underbara doft. Mycket välkomnande!



Kommentarer
Lotta

Åh så fin gran! Kul att ha pynt och minnen från nära personer :) Hjälp att de gått in i båda ljumskarna, måste varit ´väldigt läskigt. Nu är jag väldgt nyfiken på hur det gått! Ha en jättetrevlig fortsatt kväll vännen! Kram

2008-12-19 @ 23:18:11
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0