Måndag morgon!

Måndagsmorgon och ny vecka. Vilket är ganska lugn för min del. Dagens att göra är plugga matte och baka mjuk pepparsockerkaka, uträtta lite ärenden och promenera. En lugn och skön start på veckan, helt enkelt. Imorgon bär det av för att inhandla dom sista julklapparna.

Äntligen funkar det som det ska igen, så här bjuder jag på ytterligare några vinterbilder. Vet att jag visat en del sånna redan, men man måste ju föreviga denna vackra vinter på bild. Snart kanske snön är borta, verkar ju ha sånna konstiga vintrar nuförtiden så...

     
        
      
       

Nu ska jag njuta av dagens första kopp kaffe!


Kommentarer
Lotta

Vilken härlig måndag du verkar ha framför dig hihi :) Tänkte baka jag med någon dag. De muffinsarna du bakade med vit choklad. Lät så himelskt gott :) Roligt att du och Freja kommer förbi imorgon! Hej hå räkna på hihi. Nu blir det frukost, haha sent idag.

2008-12-08 @ 10:47:10
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Emma

Hej gumman

ja räkpajen var jätte god.dock lite bränd men det skrapade jag bort :)

hoppas allt är bra med dej o freja

kram från oss <3

2008-12-08 @ 18:22:55
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0