alla hjärtans dag

Vaknade vid 6 tiden imorse, och tänkte högt för mig själv att just ja, idag är det alla hjärtans dag och smack så fick man sig en puss mitt på näsan av Freja, där var min alla hjärtans dag räddad *ler* sötnosen min. Gjorde iordning en mysig frukost som åts vid köksbordet med tidningen, sen tog vi en långpromenad i solskenet. Men blåsigt, var nästan lite kalla vindar. Nu längtar man ännu mer till våren och ljumma vindar. Fåglarnas kvitter och solens varma strålar.

Ikväll var det åter dags för 1 timmes vattengympa, ganska skakis i benen nu *ler* men så skönt med vattengympa. Ska ta och sova nu, upp i skaplig tid imorrnbitti. Ska på stan för lite shopping och fika med en vän. Tar även en bloggpaus under helgen, så jag och Freja får passa på att önska alla en trevlig och mysig helg.
Åter
på måndag!


image454


Kommentarer
emma

hoppas du o freja har en bra dag

2008-02-17 @ 13:43:15
URL: http://www.enlitentax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0