EFIT (min söndag)

Då var det dags för ett foto i timmen, första gången jag är med. Kul. Kunde inte uppdatera något igår för mitt nätverk var krånligt. Så det får bli idag istl. Här kommer mitt EFIT:

image462
 7:10 Vakna till ett blåsigt men varmt väder. Ca 5 grader varmt. Går ut med Freja, men kryper i säng en stund till sen och kollar på nyhetsmorgon.

image463
8:20 Morgonkaffe med tidning

image464
9:45 Frukost

image465
10:20 dags för promenad med Freja, hon har bråttom och tycker matte är seg :-)

image466
11:30 Vart en långpromenad, nu sitter man vid brasan hos pappa och läser i min nya bok "flickan med dom röda skorna" Gripande men bra.

image467

13:00 Dammsuger av de värsta gruset som Freja släpar in. Får främmande snart

image468
14:00 Främmande kommer om en kvart. Gör fruktsallad som vi ska mumsa på med kaffe.
Blir även en film. Tre systrar och en mamma.



image472
18:30 Oopps. Glömde att fota, men var mitt uppe i filmen. Nu har främmande åkt och det är dags för mat.
Lax i ugn med potatis och sallad.

image473
image474
19:20 Fotvård för min del, Freja ligger brevid och kollar på tv:n

image476
20:20: Japp det får bli dagens sista bild, för nu sitter man i soffan, har poppat popcorn, bytt om till pjyamas och sitter och inväntar att "en annan del av köping" ska börja sen "wallanderfilmen"

Detta var min dag igår. Vill ni oxå vara med så klicka här



Kommentarer
Willysan

Hejsan! Vad treclig att få följa din dag.
Såg att detta var din första EFIT dag detta är min andra kika gärna in min EFIT dag.

ha det gött! //Willysan

2008-02-18 @ 15:37:11
URL: http://www.gurkiss.com/willysan
Sirpa

Välkommen till efit! Har varit och kikat på din dag, kul med en korthårstax, det ser man inte så ofta tycker jag.

2008-02-18 @ 19:44:14
URL: http://www.susajt.se
lotta

Hej Maria! Härlig söndag det såg ut att vara hihi. Vilken kul grej! :) Du? jag, Jenny och Charlotte undrar om du vill hänga med till Ikea torsdagen 12 mars? :) Jenny är Chaufför hihi. Har för mig att jag aldrig svarade på din fråga om vi fått fortsatt efter 7mars och det fick vi inte. så 14 mars åker jag hem till mina föräldrar. Hoppas du haft en bra tisdag! :) Kram Lotta

2008-02-19 @ 19:00:56
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Anna

Vilket roligt projekt! Och söt hund=)

2008-02-24 @ 00:37:34
URL: http://stallion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0