frukost på sängen..

Det vore inte helt fel nu, att bli upppassad med frukost på sängen. Mysigt! Vakna vid 06:00 idag, klarvaken. Var ingen ide att ens försöka att somna om, så jag knäppte på tv:n och nyhetsmorgon. Ska snart ut med skruttan och sen göra iordning frukost. Dagen i övrigt har väl inte så mycket att bjuda på, ska iväg och handla tårtor åt farfars 92 års kalas imorrn, träna och sen en slappkväll i soffan med te.
Vad bjuder eran tisdag på?


Tisdagstema-okänd.. hmm.. ska fundera på de där ett tag, få se om jag kommer på nått så postar jag ett inlägg sen. Min "kloka" hjärna har inte börjat funka riktigt ännu *ler*...

image457



Kommentarer
Pialotta

Nu väntar skafferirens och hur roligt är det på en skala från 0-10.. klar med mina temafoton.. det där var lätt som en plätt..
Ha de gott med allt ditt:-)

2008-02-12 @ 12:18:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Emmy

Åh vilket mys det vore med frukost på sängen.
För hoppas att du fick det? :-) Du får lära Freja kommandot "Kom med furkosten".

I dag har jag varit ute med hundarna i det härliga vädret och sen i kväll väntar ett pass lydnad, då jag håller en tränings grupp för hund lydnad 1 ggn i veckan :-)

Hoppas du får en trevlig dag!

2008-02-12 @ 14:28:27
URL: http://kennelgnistra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0