doften av citron

Mmm den ljuvliga, friska doften av citron har spridit sig i min lägenhet idag. Nämligen bakat citronmuffins. Och goda vart dom oxå, provade en till kaffet nu. Ska ta med några bort till pappa senare. Ska dit och bli bjuden på mat igen (har man tur eller har man) pappas kompis från Västerås kommer hit ett par dagar för att jaga med pappa, så då ska man bjuda på mat. Och då frågade dom om jag oxå ville komma, och det tackar man ju inte nej till. Skulle ialf bara äta en simpel korvstroganoff ikväll ialf. Och så är det mycke roligare med sällskap.


 
Mina citronmuffins och så min nya kruka.

Min bagarkompis idag, ligger nedanför ugnen och passar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0