fika och skratt

Skön att kliva upp tidigt, man hinner med så mycket då. Efter promenaden och tvätten imorse åkte jag till Bollnäs för att möta upp en vän där. Vi tog en fika och satt och pratade väldigt länge om allt möjligt. Vart mycket skratt också som vanligt. Fikade underbart goda blåbärs bullar och så en stor kaffe latte. Sen gick vi på stan en sväng och kikade runt, dock ingen shopping av kläder eller prylar, men en vinflaska fick följa med hem till helgmyset som blir på lördag. Har även varit och hälsat på morfar, inget vidare med han. Stackarn. Kämpa på.

Har ju velat fram och tillbaks om jag ska köpa en bärbar dator eller bara köpa en ny skärm (plattskärm) men nu har jag bestämt mig. Det blir en bärbar. Pappa får min data som jag har nu. Ska bli så skönt att få bort databordet och köpa en skänk dit. Hittat en snygg på ikea som jag är sugen på. I behov av mer förvaring. Så blir det. Bärbar dator. Nu ska jag ta och värma lite te och skala en aplesin sen sätta moi i soffan me Freja under filten och kolla på tv, sen en film innan läggdags.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0