Förändring behöver inte vara stort

image421
Handlade för pengarna som var kvar på presentkortet jag hade på ekmans idag. En ny lampskärm och en lin disktrasa i grönt fick följa med hem till mig. Nöjd. Tänk vad så lite kan göra så stor skillnad. Möblerad även om på mina vägghyllor jag har i köket, flyttade på några glas och ställde dit några av alla mina kökböcker. Roligt att förändra ibland. Liten förändring kan ge ett nytt intryck i ett rum. Det behövs inte mycket. Nu får de bli sängen och sova, trött efter vattengympan. Godnatt!


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! Åh vad härligt med vattengympa och långpromenad i det friska vädret! :) Vad fin lampskärm du hittade hihi. måste säga det! Nu blir det promenad till IP, kramar från mig och Simon. Ha det bra och titta lite åt mig om du skall se let´s Dance ikväll :)

2008-02-01 @ 19:20:05
URL: http://LottaSvensson
Lotta

Hej Maria! Åh vad trevligt med middag! Vad härligt att höra att begravningen gick bra. Javisst kan vi höras till veckan om lördagen :) Tackar hihi. hoppas du också får en fortsatt bra helg!! :) Sköönt med helg! :) Kram och hälsa söta freja hihi.

2008-02-02 @ 20:59:03
URL: http://LottaSvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0