fyndat idag

image408

Har varit och haft mattelektion idag och det gick väl sådär. Har ju haft ett break nu då det varit jul och nyår, körde igång igen förra veckan men då kunde jag inte åka så jag åkte idag. Och jag säger då bara de hjärnsläpp. Helt totalt glömt bort hur man räknade de jag håller på med, och jag måste ju erkänna att jag har ju presic inte suttit med näsan i matteboken under ledigheten. Men efter några förklaringar från lärare, så gick de bra. Gjorde även upp en planering på allt jag har kvar. Känns bra! Var och fyndade lite kläder sen (tröst?!) hihi, det vart ett par korta stövlar som var på rean 50%, sen fick även en lång tröja och 2 st knästrumpor följa med hem. Nu har man outfiten planerad tills på lördag då jag ska ut med Lotta (www.lottasvensson.blogg.se)  från jobbet, det ska bli så himla kul, behöver verkligen komma ut nu och ha kul. Längtar så! Nä nu får det bli en kopp kaffe, apelsin och så en titt i dagens tidning. Kvällen bjuder ju som sagt på vattengympa, det ska bli jättekul.




Kommentarer
Agnes

så fina skor och kläder :D

2008-01-24 @ 14:07:52
URL: http://lovelymee.blogg.se
Junitjej

Fina fynd!

2008-01-24 @ 14:09:48
URL: http://junitjej.blogg.se
lotta

Hej Maria! Vad kul att du fick tag i knästrumpor :D älskar dem!! Åh matte nu igen, kul att du fått planering på det hela. Åh jag längtar så jag nästan spricker nu :D kul att vi båda längtar och behöver detta! Är säker på at vi får jättekul också hihi. vill bara säga att gud vad roligt igen :) Hoppas vattengympan gick bra (låter skitkul!) Kram från mig och Simon

2008-01-24 @ 19:52:30
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0