minus 12

Fick en chock då man vakna imorse, termometern visar på -12 grader. Klockan visade 7:20, sängen var väldigt varm och lockande att krypa ner i igen och jag gjorde det *fniss* låg där och kollade på tv ett tag. Men vid 8:30 trotsade jag det kalla, ruggiga vädret och gick ut med Freja med halsduken upp över ansiktet. Jag må då säga att det svänger då rejält med vädret denna vinter, kan man kalla de vinter?! Snö, ingen snö, snö igen, ingen snö. Varmt, kallt, varmt, kallt. Hallå, bestäm er nu, för det är bara att inse hur mycke man än börjar längta till våren när de blir sådär soligt och varmt ute nån dag, så är det ju bara att inse att de är forft januari, vintern är inte över än på ett tag, så låt det då vara vinter då. Men -12 kan vi skippa *ler* Dagen bjuder inte på så mycket, ska tvätta och träna ikväll. Vill även tacka alla som kommenterade mitt tisdagstema igår, tack för dom fina kommentarerna. Det är så roligt!

29 januari, då sitter jag bänkad framför tv:n igen kl 19:30 SJUKHUSET BÖRJAR IGEN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0