piggare men inte gladare

Vart piggare av träningen idag men tyvärr inte gladare. Har kommit i nån svacka nu igen, känner mej så deppig och hängig. Dels en massa tankar om mamma, saknar henne så himla mycket så att de gör ont. Önskar så att man kunde vrida tillbaks tiden så att du fanns här. Skulle vilja åka bort ett tag och få tankarna på  nått annat, komma bort hemifrån ett tag. Tror de skulle göra mig bättre.Tur jag har Freja som lyser upp min dag. Nu ska jag duscha, sen sätta moi framför tv:n och äta apelsin. De får bli en tidig kväll i säng, ska upp tidigt imorrn och sen tyvärr till tandläkaren för såndär årlig fjantig koll som kostar skjortan. Stor suck...


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! Hade det hur bra som helst i Ödeborg, ville inte åka tillbaka! Men nu har man installerat sig i byn igen :) Åh blev du nöjd med frisyren och permanenten? :) Har också klippt mig nu hihi, och färgat håret mörkare brunt, rätt nöjd! Är du hängig och är i en svacka nu säger du? säg till om du vill åka på ikea, hänger gärna på :) Eller träffs gärna någon dag om du vill, om du har tid och lust såklart. Min nyår var jättetrevlig den med. Firade hemma med familjen. mormor och Simon var även där :)Vad händer till veckan? Hoppas den blir bra, och lycka till med träningen! :) Hurtbulle! Kram Lotta

2008-01-08 @ 18:03:54
URL: http://lottasvensson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0