Den lilla röda stugan

Oj, såg att jag inte varit här och tassat sedan i lördags natt :-) Ofrivillig paus. Haft mycket för mig så jag har faktiskt inte ens tänkt på bloggen, både den och jag fick en liten semester. Nu blir det en liten semester igen. Brorsan J som bor i Stockholm är hemma på besök denna vecka, och vi ska åka till stugan våran han, jag och pappa och såklart alla vovvarna. Åker upp ikväll och blir där till fredag, då kallar jobbet igen för min del och J åker hem till sin sambo för att spendera sin sista semesterhelg med henne, hon började jobba denna vecka. Och ja på tal om jobb så läre jag kila till mitt med nu.

Trevlig onsdag allihop. Åter ihelgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0