En sen natt i juli

Åter här igen och klottrar :-) Lovade bilder och uppdatering igår om J´s 30 års fest som var i lördags men tyvärr så hade jag fullt upp hela dagen igår, så jag knäppte inte ens på datorn något. Den fick ha en semester igår. Men nu är jag här igen och ska lite kort berätta om festen.

Vi hade tur med vädret, åskan hördes bara på långt håll. Solen strålade hos oss. Det bjöds på god mat som bestod av grillat kött, potatis sallad, mangosalsa, tomat och löksallad, fetaost, oliver, hembakat bröd, grillade starka korvar och vattenmelon. Drycken var rött och vitt vin, öl eller ramlösa. Allt var super gott. Vi var 20 pers som satt och skrattade och pratade och åt så magarna vart som ballonger :-) Och mina efterrätter var väldigt populära och det var ju roligt. Jag gick hemåt vid 01:30 tiden på natten. Mätt, glad och trött.

Lovade lite bilder också från kalaset, och tyvärr så vart det inte så mycket kort tagna, och det beror på att man hade för roligt för att komma ihåg att kameran var med :-) 
Men en bild bjuder jag på, den vackra regnbågen som visade upp sig på himlen.



Kommentarer
Sofie

Oj, vad mycket gott ni har ätit :) Lät smarrigt! Fin bild! Kram, Sofie

2008-07-14 @ 23:39:49
URL: http://syssla.blogspot.com
emma

vackert

2008-07-15 @ 12:28:00
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Anonym

http://enlitentax.blogg.se/2008/july/vinn-en-pase-dentastix-till-er-hund.html

en liten enkel tävling för hundägare

kan vinna dentastix bara att klicka på några länkar så e man med

2008-07-15 @ 14:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0