Tisdagstema-sommar



Denna veckas tisdagstema passade utmärkt bra eftersom sommarvädret verkar vara påväg tillbaks, jippi säger vi. Solen strålar från en nästan molfri himmel, solens strålar värmer och det är ca 23 grader varmt. Härligt. Hoppas att värmen håller i sig.

Sommar för mig är sol och bad, grilla gott eller picknick i de gröna, spela kubb, långa promenader antingen tidigt på morgonen med fågelsången som musik eller en sen kvällspromenad i den ljumma sommarvinden, umgås med familj och vänner och göra en massa skoj tillsammans, sitta på en uteservering med god dricka eller en kopp kaffe, eller på balkongen i kvällssolen med näsan i en spännande bok, sitta på sjön och fiska, vara i stugan och bara njuta av tystnaden och lugnet... åhh vad detta är sommar för mig.

Nu ska jag njuta av detta strålande väder med en promenad med Freja och sen mysa på balkongen i kvällssolen en stund innan det är dags parkera rumpan i soffan och sjunga med i allsång på skansen med en god fruktsallad som tilltugg..





Kommentarer
emma

ja när som helst är den ute.

hehe om den inte redan är det :)

dom skulle höra av sig när dom kan så kommer skriva sen i bloggen om det blir en tös eller pojke :)

hihi.

japp det är första barnet.

så moster för första gången.

ska bli spännande,önskar bara att våran mamma skulle få uppleva det här :(

hon skulle bli så stolt mormor

så med mig är allt bra

glad som tusan :D



sj då?

kramar

2008-07-01 @ 18:26:48
URL: http://enlitentax.blogg.se/
emma

nu har jag blivit moster till en tös som kallas joy ;)

2008-07-01 @ 21:09:26
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0