Jordgubbar med mjölk





Finns det något som är godare än färska jordgubbar med mjölk en vacker sommardag? Det är svensk sommar, jordgubbar. Vi åt jordgubbar och mjölk och kaffe hos pappa ikväll, och det smakade gudomligt, dom var så söta och goda, presic sådär som jordgubbar ska vara.

Blir en liten bloggpaus nu eftersom jag och pappa ska passa ungarna tisdag och onsdag för F och N ska åka på kryssning och fira sin 2åriga bröllopsdag. Nu är det fullt med aktivitetet, grillning och såklart fotbollskväll imorrn som står på schemat dessa dagar. Och jag måste ju medge att det kommer nog inte bli så tätt mellan blogg inläggen nu då det är sommar på grund av mycket jobb och mina lediga dagar ska jag ta vara på och fylla med olika aktiviteter så som avkoppling, små resor, umgås med familj och vänner, bus och lek med Freja, långpromenader, lata dagar på stranden och lite annat smått och gott som hör sommaren till. Men helt kommer jag inte att hålla mig borta från bloggen, de kommer jag inte att klara :-)

Trevlig sommar önskar jag er alla!


Bild lånad från arla.se


Kommentarer
emma

hej gumman

saknar att snacka med dej

är allt bra?

vill du veta en sak.

abby fan delfinalen i den tävlingen hon deltog i.

så nu ska hon vara med i den stora finalen sen.

hoppas du kommwer rösta då :D



titta gärna in på bloggen.

har lite te tips i senaste inläggen .

vilka shopar man ska köpa ifrån :)



kram!

2008-06-11 @ 17:59:30
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Camilla

Åh, vad god den ser ut till att vara!

2008-06-17 @ 08:48:27
URL: http://husnr8.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0