Underbara lediga dagar

Mini semestern är nu över och man är åter på hemmaplan igen. Skönt det också, det är som man säger borta bra men hemma bäst. Har ialf varit 4 härliga dagar fyllda med skratt och lek med lilla charmiga A, ikeabesök, fika på ett mysigt cafe, promenader, cykeltur, besök på fäbodvall och massor av god mat!

Här bjuder jag på några bilder från min lilla mini semester.





Här i detta mysiga och charmiga hus har jag tillbringat min helg. Så fridfullt och tyst här ute, med naturen runt knutarna. Underbar utsikt från framsidan av huset.







Deras underbara trädgård bjuder på många olika sorters blommor, mycket olika rosor. Fotade några av alla vackra blommor.



Lilla charmiga A, hjälper pappa att klippa gräset :-)



God fika på det mysiga cafet.

Idag bjuds det på regn och åter regn. Vilken sommar. Det var ju så fint och varmt tidigare, var det den enda sommarvärme vi får i år?! Hoppas att juli och augusti bjuder oss på härligt sommarväder. För det vill vi alla ha.

Både jag och Freja är trötta idag, hon ligger i sängen och sussar och sover, medans jag sitter här och gäspar och dricker en kopp kaffe. Ska snart ta och dammsuga av lite, fortsätta att tvätta, stryka arbetskläderna och fundera ut vart jag ska ha sakerna jag köpte på ikea i lördags. Läre hålla mig sysselsatt annars somnar jag :-)




Kommentarer
Fröken Svår

Ser jättemysigt ut, fina bilder.

2008-06-30 @ 20:51:55
URL: http://frokensvar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0